نمایش مجازی نقالی‌های مختلف در هفته‌ ملی کودک
نمایش مجازی نقالی‌های مختلف در هفته‌ ملی کودک

سروش سینما | مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۲ تا ۱۷ مهر همزمان با هفته‌ ملی کودک هر روز فیلم‌ یکی از نقالی های تولید شده در این مرکز را به نمایش می‌گذارد. به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به […]

سروش سینما | مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۲ تا ۱۷ مهر همزمان با هفته‌ ملی کودک هر روز فیلم‌ یکی از نقالی های تولید شده در این مرکز را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به هنر نقالی روز ۱۲ مهر اولین روز هفته‌ ملی کودک حکایت آموزنده «طوطی و بقال» مثنوی معنوی مولانا را با نقالی فهیمه باروتچی تماشا کردند. همچنین در دومین روز از این هفته امیرحسین انصافی قصه‌ «پیرچنگی» را در قالب نقالی برای دوست‌داران این هنر اجرا می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند روز ۱۴ مهر فیلم نقالی قصه‌ «نجات بیژن» و چهارمین روز هفته‌ ملی کودک نیز داستان «تیمور لنگ» را با هنرمندی محمدرضا معجونی در سایت th.kpf.ir و صفحه اینستاگرام کانون به نشانی kanoonparvaresh@ تماشا کنند.

همچنین در ادامه این نمایش‌ها روز ۱۶ مهر همزمان با روز جهانی کودک مرکز تئاتر کانون فیلم نقالی داستان «شفا یافتن کور» با هنرمندی فهیمه باروتچی را در فضای مجازی به نمایش می‌گذارد. در همین حال نقالی قصه‌ «کشتی نوح» از سوی امیرحسین انصافی نیز روز ۱۷ مهر در سایت نمایش مرکز تئاتر کانون قرار می‌گیرد تا علاقه مندان این هنر بتوانند به تماشای آن بنشینند.

امسال با توجه به شرایط موجود در کشور و به منظور جلوگیری از

  • نویسنده : حامد هاشمی
  • منبع خبر : سروش سینما