هشت فیلم برای اکران نوروزی آمادگی دارند
هشت فیلم برای اکران نوروزی آمادگی دارند

سروش سینما/ مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش اعلام کرد که در جلسه امروز این شورا، هشت فیلم سینمایی برای اکران بررسی شدند که اسامی آنها هفته بعد اعلام خواهد شد.

با گذشت روزهای منتهی به پایان سال زمزمه‌‌های اکران نوروزی هر هفته بیشتر می‌شود و باید دید که امسال، کدام یک از فیلم‌های جشنواره و غیر از آن، در عید نوروز اکران می‌شوند.

مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با تسنیم در این باره بیان کرد که امروز قرار بر این بود که بعد از بررسی گزینه‌های اکران نورزی، اسامی آن‌ها را اعلام کنیم اما مصوبات ما به تأیید نهایی نرسید و قرار شد که اسامی فیلم‌ها را هفته آینده بعد از بررسی نهایی اعلام کنیم.

وی اشاره کرد که امروز هشت فیلم سینمایی را برای اکران نوروزی بررسی کردیم که اسامی آن‌ها اعلام خواهد شد. شایسته بیان کرد که برخی از فیلم‌هایی که هفته گذشته در فضای مجازی به عنوان اکران‌های نوروزی منتشر شده بود نیز در این فهرست موجودند.

البته هر سال یکی از گزینه‌های اکران نوروزی فیلم‌های برنده سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مردمی‌اند که امسال فیلم ابلق برنده این سیمرغ بود و قاعدتاً می‌تواند یکی از گزینه‌های اکران نوروزی باشد.

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : تسنیم