سروش سینما : سینماپرس: در آستانه برگزاری چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «رشد»، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش پیامی را خطاب به این دوره از جشنواره منتشر کرد. به گزارش سینماپرس، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در آستانه برگزاری چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «رشد»؛ طی پیامی این جشنواره […]

سروش سینما :

سینماپرس: در آستانه برگزاری چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «رشد»، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش پیامی را خطاب به این دوره از جشنواره منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در آستانه برگزاری چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «رشد»؛ طی پیامی این جشنواره را دیرپاترین جشنواره فیلم آموزشی خواند که به عنوان یک رویداد غرورانگیز بین‌المللی در نظام تعلیم و تربیت اسلامی بیش از پیش می‌تواند در بسته‌های آموزشی متاثر از تحول بنیادین در آموزش و پرورش نقش‌آفرینی کند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برانگیختن ارزش‌های فطری زیباجویی، حقیقت دوستی و کنجکاوی دانش افزا، ایجاد تنوع در محیط یادگیری، تسهیل و تعمیق محتوا و ملموس کردن مفاهیم از انتزاعات تا مشاهدات و تجربه موفق انتقال ارزش‌های اخلاقی و معارف دینی در فیلم آموزشی این رسانه موثر را برای تربیت نسلی سرافراز در اولویت قرار می‌دهد، از تجربه فیلم دیدن به مثابه گستردن تجربه زیسته فراگیران نام برده است.

سید محمد بطحایی در ادامه این پیام آورده است: خواندن فیلم آموزشی با لایه‌های معنا، مشارکت توام با تفکر، تخیل و خلاقیت می‌طلبد و تاثیر شگفت انگیزی بر بافت ارتباطی آموزش دارد.

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور پرنشاط فیلمسازان فرهنگی و فرهنگیان فیلمساز از همراهی آن‌ها در به ثمر نشاندن چهل و هشتمین شکوفه این درخت پر سایه، قدردانی کرده است.

چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم «رشد» به دبیری وحید نیکخواه آزاد از ۲۵ آبان تا ۲ آذر  در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.

[ad_2]

Source link