“پروانه‌ها‌” سریال محرم ۱۴۰۰/ پروانه معصومی و نگار عابدی قرارداد بستند
“پروانه‌ها‌” سریال محرم ۱۴۰۰/ پروانه معصومی و نگار عابدی قرارداد بستند

سروش سینما/ تهیه‌کننده قدیمی تلویزیون از ساختِ سریال "پروانه‌ها" برای محرم ۱۴۰۰ شبکه دو خبر داد که در اوایل سال جلوی دوربین خواهد رفت.

بهروز مفید که پیش از این قرار بود سریالی به نام عیّار را برای تلویزیون بسازد به سراغ ساخت مجموعه‌ای محرمی رفته است. او چندی پیش سریال “بیگانه‌ای با من است” احمد امینی را روی آنتن شبکه  دو سیما داشت و قرار بود در ابتدای سال مجموعه‌ “عیّار” را با فضای دوره صفویه کلید بزند.

مفید درباره سریال محرمی که قرار است در اوایل سال کلید بخورد به تسنیم  گفت: سریال “پروانه‌ها” برای محرم 1400 شبکه دو در مرحله پیش‌تولید قرار گرفت و داریوش یاری این سریال را کارگردانی خواهد کرد.

او درباره جزئیات بیشتر و انتخاب بازیگران “پروانه‌ها” تأکید کرد: این سریال 30 قسمتی است و این روزها درصددیم هرچه زودتر مقدمات تولید را فراهم کنیم. از بازیگرانی که تاکنون قطعی شده‌اند می‌توانم به نام‌ خانم پروانه معصومی و نگار عابدی اشاره کنم.

مفید همچنین در خصوص زمان شروع تولید و لوکیشن‌ و داستان سریال توضیح داد: درصددیم در نیمه اول فروردین کار را در تهران کلید بزنیم. بخشی از کار در تهران و بخش اعظم آن در شمال کشور است. موضوع “پروانه‌ها” درباره جوانی است که در مسیر مشکلات زندگی، تصور می‌کند خدا او را فراموش کرده و عناد می‌ورزد. در مسیر داستان برای او اتفاقاتی می‌افتد که قابل توجه است.

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : تسنیم