سروش سینما | در پی انتصاب مدیر جدید شبکه مستند سیما، محمد حمزه‌زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری با انتشار پیامی ضمن تبریک به محسن یزدی از آمادگی این سازمان برای هر گونه همکاری و تعامل با وی خبر داد.

در پی انتصاب محسن یزدی به عنوان مدیر جدید شبکه مستند سیما، محمد حمزه زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری با انتشار پیامی ضمن تبریک به وی از آمادگی این سازمان برای هر گونه همکاری و تعامل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، متن پیام تبریک به این شرح است:

«بسمه تعالی

برادر عزیزم جناب آقای محسن یزدی

انتصاب شایسته شما را به سمت مدیریت شبکه مستند سیما تبریک عرض می‌نمایم. خدمت صادقانه و خلاقانه در این بخش بسیار حساس و مهم توفیقی است ارزشمند. باور دارم جنابعالی یکی از عناصر خوش‌فکر این حوزه هستید که همواره با تفکر و خلوص در جهت اعتلای سینمای انقلاب و مستند انقلاب تلاش نموده‌اید و کارنامه‌ای پرافتخار دارید. امیدوارم حضور شما در شبکه مستند سیما زمینه تحقق فرامین رهبری معظم انقلاب در منشور مستند انقلاب اسلامی و رهنمودهای ایشان را مبنی بر حفظ بینش انقلابی، گسترش بذر امید و اهتمام به تاریخ ۴۰ ساله حقانیت جمهوری اسلامی فراهم نماید.

سازمان سینمایی حوزه هنری آماده هرگونه همکاری و تعامل در این زمینه است. برای شما در مسئولیت جدید از خداوند منان توفیق، سلامتی، سربلندی و بهروزی مسئلت می‌نمایم.»

  • نویسنده : حامد هاشمی