«پیش از برخورد» معیری در انتظار پروانه ساخت – اخبار سینمای ایران و جهان
«پیش از برخورد» معیری در انتظار پروانه ساخت – اخبار سینمای ایران و جهان

سروش سینما : سینماپرس: کارگردان فیلم «دامنه های سفید» از شروع پیش تولید فیلم جدیدش با موضوع حوادث رانندگی پس از دریافت مجوز ساخت خبر داد. به گزارش سینماپرس، محمد ابراهیم معیری در گفتگو با یک خبرگزاری با اشاره به ساخت پروژه جدید خود پس از ۶ سال دوری از سینما گفت: پس از ساخت […]

سروش سینما :

سینماپرس: کارگردان فیلم «دامنه های سفید» از شروع پیش تولید فیلم جدیدش با موضوع حوادث رانندگی پس از دریافت مجوز ساخت خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمد ابراهیم معیری در گفتگو با یک خبرگزاری با اشاره به ساخت پروژه جدید خود پس از ۶ سال دوری از سینما گفت: پس از ساخت «دامنه‌های سفید» که متاسفانه در اکران با بی مهری مواجه شد و هنوز هم تکلیف نمایش آن نامشخص است، بیش از پنج سال روی یک موضوع که تبدیل به دغدغه‌ام شد کار کردم و به زودی وارد پیش تولید کاری با همین موضوع خواهیم شد.

وی اضافه کرد: نام این اثر جدید سینمایی «پیش از برخورد» است و به مساله برخورد و تاثیر آن در زندگی روزمره و حوادث رانندگی می‌پردازد. این اثر که چندین سال را صرف پژوهش آن کردم از منظری کاملا متفاوت و علمی به موضوع حوادث رانندگی می‌پردازد و بسیاری از کارشناسان و نهادهای مسئول  رانندگی نیز پس از خواندن فیلمنامه از رویکرد متفاوت این اثر تشکر کرده‌اند.

معیری درباره زمان ساخت و ویژگی‌های «پیش از برخورد» گفت: در حال حاضر فیلمنامه به شورای پروانه ساخت ارائه شده است و پس از صدور پروانه ساخت بلافاصله وارد پیش تولید جدی خواهیم شد و به جهت این که فیلمنامه ۲ فصل زمستان و بهار را شامل می‌شود، اسفندماه کار کلید می خورد.

[ad_2]

Source link