سروش سینما : سینماپرس: جشنواره فیلم «مقاومت» در نظر دارد در دو مجموعه سینمایی فلسطین کنفرانس «سینمای سلطه: چگونگی جهت دهی نظام سلطه بر فیلمسازان جهان» را برگزار نماید. به گزارش سینماپرس، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در نظر دارد در چهارمین روز برگزاری این رویداد سینمایی در دو مجموعه سینمایی فلسطین کنفرانس «سینمای سلطه: […]

سروش سینما :

سینماپرس: جشنواره فیلم «مقاومت» در نظر دارد در دو مجموعه سینمایی فلسطین کنفرانس «سینمای سلطه: چگونگی جهت دهی نظام سلطه بر فیلمسازان جهان» را برگزار نماید.

به گزارش سینماپرس، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در نظر دارد در چهارمین روز برگزاری این رویداد سینمایی در دو مجموعه سینمایی فلسطین کنفرانس «سینمای سلطه: چگونگی جهت دهی نظام سلطه بر فیلمسازان جهان» برگزار نماید.

روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر از همه نمایندگان رسانه‌های گروهی، فیلمسازان و علاقمندان سینما دعوت کرد تا در این کنفرانس حضور یابند.

بر پایه این خبر؛ قرار است لوئیس کاسترو (کارگردان)، دن کوهن (کارگردان)، فدریکو بوتو(کارگردان) و جان جیانویتو(کارگردان) در این کنفرانس به بررسی چگونگی سازمان دهی نظام سلطه بر سینمای جهان بپردازند.

این کنفرانس راس ساعت ۱۰:۳۰ در فضای کنفرانس جشنواره در مجموعه سینمایی فلسطین برگزار می‌شود.

[ad_2]

Source link