آمیتاب باچان به جای دنیرو در بازسازی هندی «کارآموز»
آمیتاب باچان به جای دنیرو در بازسازی هندی «کارآموز»

سروش سینما/ در نسخه هندی فیلم سینمایی «کار آموز» آمیتاب باچان در کنار دیپیکا پادوکونه نقش آفرینی می‌کند.

آمیتاب باچان و دیپیکا پادوکونه در نسخه بازسازی فیلم «کارآموز» که محصول کمپانی برادران وارنر بود نقش آفرینی می‌کنند.

باچان در این پروژه جایگزین ریشی کاپور شده که به تازگی (در سال ۲۰۲۰) درگذشته است. پیش از این قرار بود کاپور در این بازسازی به همراه دیپیکا پادوکونه نقش‌های اصلی را ایفا کنند.

فیلم «کارآموز» محصول سال ۲۰۱۵ که به وسیله نانسی میرز کارگردانی شده در زمان اکرانش در گیشه جهانی ۱۹۴ میلیون دلار فروش داشت. باچان (بازیگر فیلم گلابو سیتابو) و پادوکونه (بازیگر ضربه) قرار است در این پروژه به جای شخصیت‌هایی که در فیلم اصلی به وسیله رابرت دنیرو و آن هتوی بازی شده بود، نقش آفرینی کنند.

فیلم «کارآموز» داستان پیرمرد بازنشسته ۷۰ ساله‌ای به نام بن ویتکر با بازی رابرت دنیرو است که درخواستش برای کار به عنوان یک کارآموز در یک مجموعه تجارت الکترونیک به ریاست جولز اوستین با بازی آن هتوی پذیرفته می‌شود.

کارگردانی این فیلم را آمیت راویندرنات شارما برعهده گرفته که پیش از این فیلم «تبریک» را در سال ۲۰۱۸ ساخته بود. آکشات گیلدیال و میتس شاه فیلمنامه اقتباسی این اثر را می‌نویسند. در سال ۲۰۱۹ فیلم سینمایی «انتقام» با بازی آمیتاب باچان منتشر شد که در گیشه فروش بسیار موفق عمل کرد. این فیلم هم هم نسخه هندی یک فیلم اسپانیایی به نام «مهمان نامرئی» بود.

  • نویسنده : یوسفی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران