اعلام حمایت وزارت ارشاد برای بازسازی مجموعه‌های بنیاد رودکی
اعلام حمایت وزارت ارشاد برای بازسازی مجموعه‌های بنیاد رودکی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات‌مدیره بنیاد رودکی، روز شنبه ۲۵ فروردین از مجموعه بنیاد رودکی بازدید کرد.

به گزارش سروش سینما، سید محمود اسلامی با همراهی محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل، معاونین و مدیران این بنیاد از فعالیت‌های عمرانی در دست اقدام از جمله روند بهینه‌سازی صحنه و امکانات فنی، ماشینری و همچنین فضای عمومی تالارهای وحدت و رودکی، آرشیوهای نت و ساز، مرکز آموزش هنری شامل استودیو ، کلاس‌های آموزشی و کارگاه دکور بنیاد رودکی بازدید به عمل آورد.

اسلامی در این بازدید از نزدیک در جریان جزییات روند فعالیت‌های عمرانی مجموعه بنیاد، امکانات موجود در مراکز و همچنین نیازهای هر مرکز قرار گرفت و دستور لازم جهت بهینه سازی مجموعه برای پذیرایی شایسته تر از هنرمندان و علاقمندان برنامه‌های هنری را صادر کرد.

رییس هیات مدیره بنیاد رودکی در پایان این بازدید ضمن تأکید بر تداوم اقدامات صورت گرفته در بخش‌های عمرانی، پشتیبانی و بهسازی زیرساخت‌های فضاهای تحت اختیار بنیاد، با اشاره به منحصر به فرد بودن امکانات تالارها و تاکید بر میزبانی شایسته از برنامه‌های هنری و مخاطبان در خصوص حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده در حوزه‌های عمرانی اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین در دیدار با همکاران بنیاد رودکی ضمن تبریک سال نو و عید سعید فطر، از تلاش‌های سال گذشته آنها قدردانی کرد.

  • نویسنده : محمدی
  • منبع خبر : مهر