پیام تسلیت مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ در پی درگذشت مجید فروغی
پیام تسلیت مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ در پی درگذشت مجید فروغی

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران در پیامی درگذشت مجید فروغی فعال رسانه ای و رییس گروه برنامه‌ریزی و توسعه این اداره کل را تسلیت گفت.

به گزارش سروش سینما، در پیام تسلیت مدیرکل هنرهای تجسمی که در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد، آمده است: إنّا لله و إنّا إلیه راجعون؛ خبر بسیار تلخی که شنیدم این بود: « مجید فروغی در سن ۴۷ سالگی درگذشت». ایشان رییس گروه برنامه‌ریزی و توسعه و از همکاران خوش‌فکرمان در اداره کل هنرهای تجسمی بود. قرار بود «فردا» با هم جلسه‌ای داشته باشیم، اما دیدارمان افتاد به «فردایی دیگر».

پیام تسلیت مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ در پی درگذشت مجید فروغی

مجید فروغی مدیر روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی و فعال با سابقه عرصه رسانه‌ای هنر و روابط عمومی فرهنگی و هنری روز پنجشنبه ۲۳ فروردین و در سن ۴۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

این فعال هنری و رسانه‌ای دارای مدرک کارشناسی روزنامه‌نگاری، کارشناسی ارشد علوم ارتباطات و دانشجوی مقطع دکتری این رشته بود. فروغی دارای سوابق گوناگون روزنامه‌نگاری در حوزه‌هایی چون کتاب، هنر و رسانه و همچنین تدریس روزنامه‌نگاری و روابط عمومی در سطوح مختلف بود. مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ، مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای تجسمی، مدیر روابط عمومی جشنواره‌های گوناگون تجسمی، موسیقی و… بخشی از سوابق زنده‌یاد فروغی است.

مدیریت روابط عمومی جشنواره‌های ملی و بین‌المللی از جمله فعالیت‌های زنده‌یاد فروغی است. از وی مقالات بسیاری در رشته روابط عمومی و خبرنگاری به رشته تحریر درآمده است.

وی در دی ۱۴۰۲ از سوی خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان «رییس گروه برنامه‌ریزی و توسعه» این اداره کل منصوب شده بود.

جزییات مربوط به مراسم تشییع، تدفین و ترحیم زنده‌یاد مجید فروغی متعاقبا اعلام می شود.

  • نویسنده : محمدی
  • منبع خبر : ایرنا