تولید اثر رادیویی توسط منتخبان «یک نمایش، یک تجربه»
تولید اثر رادیویی توسط منتخبان «یک نمایش، یک تجربه»

بعد از گذشت یکسال از عمر برنامه «یک نمایش، یک تجربه» منتخبان این برنامه به تولید نمایش رادیویی به صورت حرفه ای می پردازند.

به گزارش سروش سینما به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، ۹ گروه از علاقمندان و دانشجویان تأتر و سینما که در دوره اول یکساله برنامه «یک نمایش یک تجربه» به صورت کارگاهی و تجربی _ آموزشی با ساختار و روند تولید نمایش رادیویی آشنا شده اند، به چرخه تولید در رادیو نمایش پیوستند.

مهدی طهماسبی مجری کارشناس برنامه «یک نمایش یک تجربه» ضمن اعلام این مطلب گفت: این افراد با توجه به سیاستگذاری های رادیو نمایش، وارد روند تولید حرفه ای نمایش رادیویی می شوند یعنی طرح های خود را به شورای ارزیابی طرح ارائه می کنند و چنانچه پس از ارزیابی طرح، نمره قابل قبولی دریافت کنند می توانند نمایش های ۵ قسمتی با مدت زمان ۲۰ دقیقه تولید کنند، تا در  بخشی که به تازگی و از ابتدای مهر با عنوان «پرده اول» برای این گروه ها در کنداکتور رادیو نمایش ایجاد شده، نمایش تولید کنند.

وی تأکید کرد: در واقع گروه های برگزیده «یک نمایش، یک تجربه» وارد یک مرحله جدید و حرفه ای تر با حساسیت بالاتر می شوند.

طهماسبی در پایان گفت: منتخبان «یک نمایش، یک تجربه» به سمت تولید حرفه ای خواهند رفت و در آنجا در نهایت اثر ضبط شده ارزیابی خواهد شد و اگر دوستان نمره خوبی بیاورند، همچنان در روند تولید نمایش با عنوان «پرده اول» در کنار ما خواهند ماند.

  • نویسنده : حامد هاشمی
  • منبع خبر : سروش سینما