سینماها به کمک مردم زلزله‌زده سی‌سخت آمدند
سینماها به کمک مردم زلزله‌زده سی‌سخت آمدند

سروش سینما/ فروش روز چهارشنبه فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» در سینماهای بهمن سبز به زلزله‌زدگان سی سخت اهدا خواهد شد.

موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری به منظور همدردی با هموطنان زلزله زده سی سخت، فروش روز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است در سینماهای حوزه هنری در سراسر کشور را برای امدادرسانی به مردم این شهر اهدا خواهد کرد.

همچنین در این طرح داوطلبانه مدیران سینمایی «بهمن سبز» در سراسر کشور نیز حقوق یک روز خود را به این کار خیر اختصاص می‌دهند.

دیدن این فیلم جرم است به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه در حالی که اکرانش را بدون سینماهای تهران و چند استان دیگر آغاز کرد، بعد از پایان جشنواره فیلم فجر و با بازگشایی مجدد سینماهای تهران و شهرستانها توانست با جذب ۷۵ هزار تماشاگر به فروش یک میلیارد تومانی برسد.

دیدن این فیلم جرم است که پخش آن بر عهده مؤسسه بهمن سبز است، هم اکنون در سینماهای تهران و شهرستانها در حال اکران بوده و بلیت آن از طریق سامانه های «گیشه۷» و «سینماتیکت» به فروش می رسد.

امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل و نقش آفرینی مهدی زمین‌پرداز سیاسی‌ترین فیلم دهه نود سینمای ایران است که پس از اکران در جشنواره فجر سی و هفتم با واکنش های گسترده و متفاوتی روبرو شد.

شهر سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد در پی زمین‌لرزه ۵.۶ دهم ریشتری ۲۹ بهمن ماه آسیب جدی دید.

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : ایرنا