مستندی از زندگی زنان بزهکار حاشیه‌ی شهر ساخته مجید محیط
مستندی از زندگی زنان بزهکار حاشیه‌ی شهر ساخته مجید محیط

موسیقی متن فیلم «ماهی ها تشنه‌اند» توسط مجید محیط ساخته شده و در حال انجام مراحل فنی است.

به گزارش سروش سینما، مستند سینمایی «ماهی‌ها تشنه‌اند» به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدحمید میرحسینی نگاهی دارد به زندگی زنان بزهکار حاشیه شهر که در آن سرگذشت و اجتماع اطراف هر کدام از این زنان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مستند ۷۵ دقیقه‌ای بعد از پژوهش و پیش تولید یک ساله، در آبان ماه سال گذشته کلید خورد که همزمان با تصویر برداری، تدوین آن نیز انجام شد و در فروردین ماه سال جاری به مرحله فنی رسید.

سید حمید میرحسینی فارغ التحصیل رشته سینماست که ساخت ۴۵ فیلم مستند، داستانی و انیمیشن را در پرونده کاری خود دارد که می‌توان به فیلم‌های: رو به جایی دور، زیباست خانه من، آبی‌تر از آسمان، باد مرا صدا بزن و هجرت از زمین اشاره کرد.

همچنین سابقه حضور در ۵۰ جشنواره ملی و بین المللی و کسب عناوین مختلف ماحصل فعالیت سینمایی اوست.

دیگر عوامل مستند ماهی‌ها تشنه اند عبارتند از:مدیر تولید و عکاس: سمیرا شیخ مظفری، مدیر تصویر برداری: رضا یارمحمدی، صدابردار: رضا نوروز بیگی، پژوهش: طیبه عباسلو و سیدحمیدمیرحسینی، عنوان بندی و اصلاح رنگ و نور: کیکاووس کاظمی، مترجم و روابط عمومی: ساره نخعی فر، مشاور رسانه‌ای: سارا کبریایی، مشاور اجتماعی: فائقه مظفری، سرمایه گذار: محسن صنعتی و سیدحمیدمیرحسینی، مجری طرح: سیدجواد اوحدی، دستیار کارگردان: سارا محمدی، دستیار تولید: محسن کاظمی، دستیار تصویر: مرتضی مشایخی، دستیار صدا: منصور میراحمدی و امور فنی: مؤسسه نقش زمان.

  • نویسنده : حامد هاشمی
  • منبع خبر : سروش سینما