پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۰ را بیشتر بشناسید
پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۰ را بیشتر بشناسید

سروش سینما/ در این خبر در ایام نوروز، روزانه با یک فیلم سینمایی که در ژانر‌های مختلف ساخته شده اند آشنا شوید.

در ایام نوروز ممکن است شما هم مثل عده زیادی به دنبال پر کردن اوقات فراغت باشید. فیلم‌ها و آثار سینمایی یکی از بهترین موارد هستند تا به گونه‌ای خود را سرگرم کنیم و درکنار از جذابیت داستان و تعلیق‌های آن لذت ببریم.

این بار به سراغ معرفی فیلم جنگی «هشتصد» رفته ایم که توانست در سال ۲۰۲۰ با ۴۲۶ میلیون به پرفروش‌ترین فیلم سال تبدیل شود. این فیلم محصول کشور چین است و گیشه این کشور با کمک فیلم «هشتصد» توانست از هالیوود سبقت بگیرد و به بزرگترین بازار سینمایی جهان تبدیل شود. Hu Guan، کارگردان این فیلم است و هوانگ ژیژونگ در آن نقش آفرینی می‌کند.

این فیلم که نبرد شانگ‌های و جنگ دوم چین و ژاپن را به تصویر کشیده داستان جذابی را دنبال می‌کند. زمانی که در سال ۱۹۳۷ ژاپن به شانگ‌های حمله کرده، چند صد سرباز که با اغراق خودشان را هشتصد نفر معرفی می‌کنند، در بخش ویران و تسخیرشده شهر، از یک انبار محافظت می‌کنند.

سوی دیگر رودخانه بخش بین‌المللی شانگ‌های است که توسط بریتانیایی‌ها اداره می‌شود و از حملات در امان مانده است. در نتیجه چینی‌های پناه‌برده به آن سو و همین‌طور خبرنگاران بین‌المللی شاهد مستقیم رشادت‌های این سربازان هستند.

  • نویسنده : یوسفی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران