امیدواری به رونق سینماها در نشست «رمانتیسم عماد و طوبی»
امیدواری به رونق سینماها در نشست «رمانتیسم عماد و طوبی»

سروش سینما/ عوامل فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی» برای علی انصاریان که در بیمارستان به سر می‌برد آرزوی سلامتی کردند.

در اولین روز جشنواره فیلم فجر ۱۲ بهمن، سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد میزبان جمعی از اهالی رسانه و منتقد برای تماشای فیلم فانتزی و خوش رنگ و لعاب رمانتیسم عماد و طوبی شد تا به عنوان فیلم افتتاحیه و اثری با فضای مثبت شروعی آرام برای جشنواره به همراه داشته باشد.

در این فیلم به کارگردانی کاوه صباغ زاده که سارا بهرامی ـ بازیگر فیلم ایتالیا ایتالیا ـ در تجربه ای تازه با این کارگردان نقش راوی را داشت، الناز حبیبی، حسام محمودی و علی انصاریان بازی کرده‌اند.

کاوه صباغ زاده ساخت این فیلم را سخت دانست، چون برخلاف فیلم ایتالیا ایتالیا فقط مربوط به یک مقطع نبود بلکه کل زندگی یک زوج را روایت می‌کرد.

او که فیلم خود را یک فانتزی میداند اثر بعدی خود را یک درام عاشقانه عنوان کرد. ضمن اینکه او اشاره‌ای هم به بازیگران فیلم خود داشت و اینکه تصور می‌کرد نوع فانتزی‌اش در ایتالیا ایتالیا پذیرفته شده و راحت ‌تر از سوی بازیگرها استقبال شود اما از ریسک ناپذیری بازیگرها انتقاد کرد که بیشتر خود را تکرار می‌کنند.

مهدی صباغ زاده، تهیه کننده این فیلم هم افزود: بعد از اینکه کرونا دور شود و علی انصاریان هم به آغوش خانواده برگردد برای اکران فیلم آماده خواهیم شد.

او تاکید کرد که امروز کرونا همه را گرفتار کرده و مردم به فیلم‌های شاد احتیاج دارند. این فیلم چنین فضایی دارد و می‌تواند اتفاق خوبی در اکران باشد.

صباغ زاده با اشاره به اینکه ماسک زدن مثل کمربند بستن در اتومبیل عادی شده، گفت: سینما شرایط خوبی برای مردم دارد و همین امروز هم اینجا دیدیم که رعایت فاصله‌ها چقدر فضا را ایمن می‌کند. امیدواریم سینما با حضور مردم دوباره رونق بگیرد.

الناز حبیبی هم جای انصاریان را خالی دانست و گفت، او انرژی خوبی در فیلم داشت و ای کاش هر چه زودتر سلامتی‌اش برگردد.

در نشست های خبری این دوره از جشنواره که در همان سالن اصلی نمایش فیلم برگزار می‌شود، برای رعایت پروتکل ‌های بهداشتی فقط به ۱۰ نفر از عوامل فیلم اجازه حضور داده میشود و زمان نشست هم فقط 30 دقیقه‌ است تا بعد سالن برای ضدعفونی پیش از سانس قبلی آماده شود.

  • نویسنده : یوسفی
  • منبع خبر : ایسنا