انتصابات جدید در صداوسیما/ مدیر جدید شبکه افق سیما منصوب شد
انتصابات جدید در صداوسیما/ مدیر جدید شبکه افق سیما منصوب شد

معاون سیما در حکمی صادق یزدانی را به سمت «مدیر شبکه افق سیما»، حسین کرمی را به عنوان مشاور معاون سیما و سلیم غفورى را به سمت قائم‌مقام معاونت سیما منصوب کرد.

سروش سینما/ محسن برمهانی معاون سیما در حکمی صادق یزدانی را به سمت «مدیر شبکه افق سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به یزدانی آمده است:

«شبکه افق وظیفه دارد ضمن تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، نسبت به افزایش بصیرت انقلابی و بیان سبک زندگی ایرانی اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، اقدامات مؤثری را برنامه‌ریزی و به نحو شایسته‌ای اجرا کند. این وظیفه خطیر باید هوشمندانه، حرفه‌ای و با طرح و فرم جذاب برای مخاطبان همراه باشد».

در این حکم بر معرفی جامع دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی و پوشش رسانه‌ای به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی نخبگان و اندیشه ورزان با توجه ویژه به تاریخ انقلاب، دفاع مقدس، جبهه مقاومت و سبک زندگی انقلابی و پرداخت ویژه به آینده پر امید انقلاب اسلامی بر اساس رهنمودهای امامین انقلاب به عنوان اولویت تاکید شده است.

کادرسازی برای فضای حرفه‌ای مورد نیاز در سپهر رسانه‌ای انقلاب اسلامی و کمک به رشد و جریان‌های انقلاب در عرصه‌ی رسانه و تولید مشترک، علی‌الخصوص در جبهه جهانی مقاومت و بهره‌گیری بیشتر از تولیدات مردمی و مجموعه‌های انقلابی از دیگر تاکیدات معاون سیما در این حکم است.

محسن برمهانی همچنین از زحمات مؤثر و خدمات مخلصانه سلیم غفوری، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرده است.

یزدانی فارغ‌التحصیل رشته ارتباطات دانشگاه صداوسیما است و سابقه گویندگی، تهیه کنندگی، مستندسازی و کارگردانی در شبکه‌های سیما و صدا را دارد.

همچنین معاون سیما در حکمی حسین کرمی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد. در حکم محسن برمهانی خطاب به کرمی آمده است: نظر به تجربه گران سنگ و سوابق ارزشمند جنابعالی به سمت مشاور معاون سیما منصوب می شوید. ان شاالله مجموعه سیما از تجارب و دانش رسانه ای گرانقدر شما در جهت تحقق اهداف رسانه ملی بهره مند گردد.

محسن برمهانى همچنین در احکام جداگانه دیگرى سلیم غفورى را به سمت قائم‌مقام معاونت و رئیس کارگروه طراحی و اجرای کنداکتور جامع سیما منصوب کرد.

در حکم محسن برمهانى خطاب به سلیم غفورى آمده است: یکپارچگی و هم‌افزایی راهبردی، با وجود تکثر شبکه‌ها، ستاد و بخش‌های تولیدی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و تحقق این مهم همواره یکی از وظایف اصلی قائم‌مقام است.
راه‌اندازی و مدیریت کارگروه طراحی و اجرای کنداکتور جامع سیما، هماهنگی بین مدیران شبکه‌ها و نظارت بر حسن اجرای مأموریت‌ها و وظایف آن‌ها، بخش‌های تولیدی و مراکز ستادی معاونت، راهبری پروژه‌های ویژه معاونت، ایجاد، مدیریت و راهبری ستادها، شوراها و کمیته‌های مناسبتی و دوره‌ای در راستای تحقق سند تحول سازمان، اداره کمیته انتصابات مدیران و نظارت بر انتصاب در حوزه مدیران ارشد و میانی از جمله انتظارات معاون سیما از سلیم غفورى است.

  • منبع خبر : فارس