بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ به نوفل لوشاتو
بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ به نوفل لوشاتو

«بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ»، به کارگردانی آرش دادگر از ۱۴ آذر امسال در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می‌رود.

به گزارش سروش سینما، در این نمایش به نویسندگی شهرام احمدزاده که اقتباسی آزاد از نمایشنامه بیرون پشت در نوشته ولفگانگ بورشرت است، عمار عاشوری، مهران واشقانی، ماه‌منیر صادقیان، مهدی حیدری، سارا بیدخت، کسری عبداللهی، امید صیادی و امیراردلان زنجانی ایفای نقش می‌کنند.

بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ، روایت سربازی به نام بکمان است که پس از تحمل سه سال اسارت و کار اجباری در سیبری، به شهر خود هامبورگ بازگشته است. اما به‌رغم آنچه انتظار دارد، خیلی زود متوجه می شود که هیچکس منتظر او نیست…

 

بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ به نوفل لوشاتو

بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ به نوفل لوشاتو

 

بازگشت سرباز، نمایش یک سرباز نیست. نمایش جنگ نیست. بلکه نمایش خشونت است. خشونت در ممانعت از ورود به شهر. خشونت زن در انکار همسرش. خشونت زنی در تصاحب خانه پدری و خشونت مرگ در لذت گرفتن جان انسانها در لحظه خوشی! و البته خشونت درهای بسته شده یک شهر در مقابل دیدگان مبهوت سربازی که نمی‌خواهد میز باشد!

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: هانی پوراحمدی، عکاس: دانیال ابراهیمی، طراح پوستر: ساسان فاضلی، طراح موشن: الهه کوه‌بر، دستیار نور و صدا: معصومه پورنورام، مدیر روابط عمومی: الناز شاهد و مشاور رسانه‌ای: امیرخانزاده.

  • نویسنده : محمدی
  • منبع خبر : ایرنا