فیلمی با بازی محمدرضا گلزار روی پلتفرم «ودیو»
فیلمی با بازی محمدرضا گلزار روی پلتفرم «ودیو»

فیلم کوتاه «مثل آن شب» به کارگردانی شهرام میراب اقدم و با حضور محمدرضا گلزار در پلتفرم «ودیو» در دسترس علاقمندان قرار گرفت. به گزارش سروش سینما ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با همکاری پلتفرم نمایش فیلم کوتاه «ودیو» همزمان با روز ملی سینما، ۲۸ […]

فیلم کوتاه «مثل آن شب» به کارگردانی شهرام میراب اقدم و با حضور محمدرضا گلزار در پلتفرم «ودیو» در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش سروش سینما ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با همکاری پلتفرم نمایش فیلم کوتاه «ودیو» همزمان با روز ملی سینما، ۲۸ اثر از تولیدات فیلم‌های کوتاه داستانی خود را در اختیار علاقمندان قرار داد و فیلم «مثل آن شب» یکی از این آثار است.
در این فیلم 12 دقیقه‌ای که سال 87 تولید شده محمدرضا گلزار و خاطره حاتمی به ایفای نقش می‌پردازند.
در خلاصه داستان «مثل آن شب» آمده است: «زن و شوهر جوانی می‌خواهند دومین سالگرد ازدواج خود را به اصرار زن مطابق روز اول نامزدی در همان رستوران با همان غذا برگزار کنند ولی از ابتدا مرد می‌خواهد حرفی بزند و زن به بهانه‌های مختلف نمی‌گذارد تا به انتها که مرد از حرف منصرف خود می‌شود.»
پلتفرم «ودیو» امکانی برای تماشای فیلم‌های کوتاه، مستند و مستقل ایرانی فراهم کرده و این فیلم کوتاه هم‌اکنون از طریق این پلتفرم قابل مشاهده است.
  • نویسنده : حامد هاشمی