محمدعلی حجازی مدیر تجلی اراده ملی از مذاکره با ۳۷ سازمان خبر داد که متقاضی حضور در تجلی اراده ملی این دوره از جشنواره فیلم فجر هستند. حجازی افزود: پس از مذاکره با سازمان‌های مختلف، ۱۵ سازمان ثبت نام خود را قطعی کرده و حضورشان در بخش تجلی اراده ملی حتمی است و دیگر سازمان‌ها […]

محمدعلی حجازی مدیر تجلی اراده ملی از مذاکره با ۳۷ سازمان خبر داد که متقاضی حضور در تجلی اراده ملی این دوره از جشنواره فیلم فجر هستند.

حجازی افزود: پس از مذاکره با سازمان‌های مختلف، ۱۵ سازمان ثبت نام خود را قطعی کرده و حضورشان در بخش تجلی اراده ملی حتمی است و دیگر سازمان‌ها در مرحله فرایند ثبت‌نام قرار گرفتند.

وزارت دادگستری، قوه قضاییه، وزارت ورزش و جوانان، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان محیط زیست، سازمان بهزیستی، امور اجتماعی و فرهنگی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه امیر کبیر، دانشگاه علوم پزشکی ارتش، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مجمع جهانی اهل بیت (ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن ویرایش و درست نویسی، انجمن مدیران تولید سینمای ایران سازمان‌هایی هستند که تاکنون حضورشان در تجلی اراده ملی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر قطعی شده است.

براساس اعلام دبیرخانه تجلی اراده ملی، سازمان‌ها تا روز هفتم بهمن ماه فرصت دارند که فرایند مشارکت در این بخش را نهایی کنند.