استیون اسپیلبرگ به «ایندیانا جونز» افتخار می‌کنم
استیون اسپیلبرگ به «ایندیانا جونز» افتخار می‌کنم

استیون اسپیلبرگ در مورد فیلم جدیدی که دیگر او کارگردانش نیست اینچنین اظهار نظر کرد: «ایندیانا جونز» جدید واقعا یک فیلم خوب است. من به کاری که [کارگردان جیمز منگولد] انجام داده افتخار می‌کنم.»

به گزارش سروش سینما، استیون اسپیلبرگ در مورد فیلم جدیدی که دیگر او کارگردانش نیست اینچنین اظهار نظر کرد: «ایندیانا جونز» جدید واقعا یک فیلم خوب است. من به «ایندیانا جونز» افتخار می‌کنم .

استیون اسپیلبرگ کارگردان مشهور هالیوود و خالق سری فیلم‌های ایندیانا جونز، در مورد فیلم جدید این مجموعه با بازی هریسون فورد اظهار نظر کرد. او گفت ایندیانا جونز جدید را قبل از اولین نمایش فیلم در کن در سال ۲۰۲۳ دیده است.

«Dial of Destiny»(شماره‌گیری سرنوشت) اولین فیلم «ایندیانا جونز» است که توسط اسپیلبرگ کارگردانی نشده است. مدیر اجرایی برنده اسکار به همراه جورج لوکاس، خالق داستان، این فیلم جدید را تولید کرده‌اند.

اسپیلبرگ در نشست Time 100 Summit به ورایتی گفت: «من همین دو شب پیش آن تجربه را داشتم. «باب ایگر برای بسیاری از مدیران دیزنی اکران داشت و من به همراه جیمز منگولد کارگردان آمدم برای تماشای این فیلم جدید. همه فیلم را دوست داشتند. این واقعاً یک فیلم خوب «ایندیانا جونز» است. من واقعاً به کاری که جیم انجام داده افتخار می‌کنم.

اسپیلبرگ افزود: «وقتی چراغ‌ها روشن شد، من به طرف گروه برگشتم و گفتم: «لعنتی! فکر می‌کردم من تنها کسی هستم که می‌دانم چگونه ایندیانا جونز بسازم.»

مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» از سال ۱۹۸۱ به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و با ساخت «مهاجمان کشتی گمشده» آغاز شد و پس از آن دنباله‌های «معبد عذاب»، «آخرین جنگ صلیبی» و «پادشاهی جمجمه بلورین» ساخته و روانه دنیای اکران شد و تمام فیلم‌های این مجموعه با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند.

  • منبع خبر : فارس