امکانات رسانه ملی در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات
امکانات رسانه ملی در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات

رئیس سازمان صدا وسیما گفت: برای دور دوم انتخابات مجلس مثل دور اول، ظرفیت رسانه ملی در اختیار نامزدها و مردم قرار خواهد گرفت.

به گزارش سروش سینما، پیمان جبلی در حاشیه جلسه ستاد انتخابات صدا و سیما در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، گفت:­ قرار بر این است تا بسته های تصویری معرفی نامزدها دوباره تهیه شود و تلاش بر این است که در همه حوزه‌های انتخابیه مناظره بین نامزدها برگزار شود.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود : به احتمال بسیار زیاد مناظره ها به صورت ضبطی در شبکه های استانی پخش می شود تا مردم بتوانند با نظرات و برنامه های نامزدهای انتخابات مجلس آشنا شوند.

وی با بیان اینکه در حال تجربه نگاری و آسیب شناسی اقدامات رسانه ملی در دور اول انتخابات هستیم خاطرنشان کرد:تجربه دور اول بی نظیر و امیدوار کننده ای بود،به نظر می رسد بخشی از مشارکت مردم هم به همین شکل رقم خورد.

جبلی تصریح کرد: براساس نظرسنجی های صدا و سیما، نزدیک یک چهارم رای دهندگان به برنامه های نامزدها در رسانه ملی توجه و بر اساس آن برنامه ریزی کردند.

وی گفت: هر اندازه آشنایی مردم با نامزدهای انتخابات بیشتر باشد و برنامه های آنها مشخص شود و رقابت واقعی بین نامزدها شکل بگیرد تاثیر مستقیمی روی مشارکت خواهد گذاشت.

  • نویسنده : محمدی
  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیما