برنامه‌های شبکه فراتر در نوروز ۱۴۰۳
برنامه‌های شبکه فراتر در نوروز ۱۴۰۳

شبکه فراتر، نوروز ۱۴۰۳، با پخش برنامه‌های متنوع همراه مخاطبان خواهد بود.

به گزارش سروش سینما، مجموعه تلویزیونی «خوشنام»، با بازی حمید لولایی، فریده سپاه‌منصور، شهره لرستانی و سحر ولدبیگی، یک مجموعه طنز تلویزیونی به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی، است.

این مجموعه، روایتگر زندگی فردی است که می‌خواهد از گذشته تاریک و ویرانه‌اش بازگشته و اشتباهات گذشته خود را جبران کند، اما در هر قسمت دچار ماجراهای جدیدی می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «خوشنام»، هرشب ساعت ۱۹:۰۰ پخش شده و روز بعد در ساعت ۳:۰۰ بامداد و ۱۱:۰۰ صبح تکرار می‌شود.

فصل ششم مجموعه تلویزیونی «کودک شو»، با اجرای ملیکا شریفی نیا، ساعت ۲۰:۰۰ پخش و روز بعد ساعت ۱۲:۴۵ تکرار می‌شود.

«کودک شو»، یک مسابقه تلویزیونی خانوادگی است و در هر برنامه دو خانواده در فضایی طنز باهم به رقابت می‌پردازند.

«برمودا» یک برنامه گفتگو محور با اجرای کامران نجف‌زاده، ایام نوروز میزبان مهمانانی خواهد بود که از شخصیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور هستند. این برنامه هرهفته روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و جمعه پخش می‌شود.

مسابقه «خانه ما» نیز مطابق قبل هرهفته، پنجشنبه‌ها ساعت ۲۰:۰۰ پخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «دکتر مرگ»، در ۸ قسمت از ۲۹ اسفند تا ۷ فروردین هرشب ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه پخش و روز بعد ساعت ۸:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ تکرار می‌شود.

فیلم مستند «رقص با پرندگان» روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و به دنبال آن مجموعه مستند «سیاره ماقبل تاریخ» در روز‌های یکشنبه و پنجشنبه، مجموعه مستند «اسرار رودخانه مکونگ» در روز‌های زوج و مجموعه جذاب «متخصصان فرار بزرگ» سه‌شنبه‌ها و جمعه‌ها پخش خواهند شد. کلیه برنامه‌های مستند ساعت ۲۲:۳۰ پخش و روز بعد در ساعت ۱۰:۰۰ صبح و دو روز بعد در ساعت ۱۵:۰۰ تکرار می‌شود.

شبکه فراتر هرشب در ساعت ۲۳:۳۰ فیلم‌های جذابی با کیفیت ۴K-HDR برای بینندگان در نظر گرفته است که دو روز بعد در ساعت ۱۶:۰۰ تکرار می‌شوند.

«اعجوبه»، «مکانیک زندگی دوباره»، «تلقین»، «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها»، «بالا را نگاه نکن»، «جعبه سیاه»، «عشق و هیولاها»، «زیبای سیاه»، «دیوار بزرگ»، «مجرم»، «دیپورت» و «منصور»، عناوین این فیلم‌ها هستند.

شبکه فراتر در شب‌های پرفیض احیا، در این ساعت فیلم سینمایی پخش نخواهد کرد.

همچنین سری جدیدی از مجموعه پویانمایی «چیا» محصول مرکز پویانمایی صبا، هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پخش می‌شود.

  • نویسنده : محمدی
  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیما