برگزاری پنجمین همایش سالانه قدس شریف در برج آزادی
برگزاری پنجمین همایش سالانه قدس شریف در برج آزادی

پنجمین همایش سالانه قدس شریف امسال با عنوان «طوفان الاحرار» در برج آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش سروش سینما، همایش سالانه قدس شریف همه ساله در هفته منتهی به روز قدس با هدف گرامیداشت روز قدس برگزار می‌شود که امسال به‌دلیل تعطیلات نوروز و ایام شهادت امیر المومنین(ع) و شب‌های قدر برخی از پنل ها برگزار و بعضی به بعد از روز قدس موکول خواهد شد.

در این همایش علاوه به برگزاری پنل‌های تخصصی طوفان‌الاقصی و وحدت امت اسلامی، طوفان الاقصی و فلسطین پساصهیونیست، نقش رسانه ها در طوفان‌الاقصی، کنشگری زنان در طوفان‌الاقصی، ابعاد حقوقی تجاوز رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه، بررسی چرایی نقش آمریکا در لغو آتش بس ها و عدم محکومیت رژیم صهیونیستی، پنل تخصصی بانوان به مدیریت خانم دکتر رکن آبادی تحت عنوان کنشگری و نقش زن در جریان طوفان الاقصی و آزادی قدس شریف برگزار و در آن بانوان از کشورهای مختلف به سخنرانی می‌پردازند.

حجت الاسلام باقری دبیر مجمع جهانی قادمون و دبیر پنجمین همایش سالانه قدس شریف با اشاره به شعار روز قدس اعلام کرد: امسال شعار روز قدس «طوفان الاحرار» بوده و ما نیز همین شعار را به عنوان اسم همایش برای امسال انتخاب کردیم و پنل ها و برنامه های مان را نیز بر همین اساس بنا نهادیم.

در این همایش علاوه برسخنرانی فرماندهان مقاومت فلسطین و مسئولین نظام، مراسم اجرای نقاشی زنده و همچنین نمایشگاه عکس غزه نیز برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : محمدی
  • منبع خبر : ایرنا به نقل از روابط عمومی برج آزادی