تلویزیون اینترنتی «حقیقت آنلاین» در کنار جشنواره «سینماحقیقت»
تلویزیون اینترنتی «حقیقت آنلاین» در کنار جشنواره «سینماحقیقت»

تلویزیون اینترنتی «حقیقت آنلاین» با هدف پوشش تمام نشست‌ها، کارگاه‌ها، برنامه‌ها و بزرگداشت‌ها در کنار هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» حضور دارد.

به گزارش سروش سینما، در هفدهمین دوره از جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» تلویزیون اینترنتی جشنواره در کنار مخاطبان به پوشش برنامه های مختلف می پردازد.

تلویزیون اینترنتی جشنواره «حقیقت آنلاین» با هدف پوشش تمام نشست ها، کارگاه ها، برنامه ها و بزرگداشت ها در کنار هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» حضور دارد. این برنامه که محوریت آموزشی دارد بستری برای پخش محتوا برای خبرنگاران است تا بتوانند این چنین موارد و مطالبی را دنبال کنند.

تلویزیون اینترنتی جشنواره برای عامه مردم که به آپارات، هاشور و خود سایت جشنواره دسترسی دارند، وارد صحنه جشنواره شده است و علاوه بر پخش تمام وقت در مانیتورهای داخل پردیس سینمایی چارسو، در این بسترها نیز به نمایش گذاشته می شود. همچنین در صورت تکمیل شدن سالن ها فضایی تعبیه شده است می توان از طریق این تلویزیون اینترنتی نشست و برنامه های جشنواره را دنبال کرد.

فایل باکیفیت برنامه های آموزشی، فیلم خبرها و مطالب نیز به صورت اختصاصی به خبرنگاران داخل جشنواره ارائه داده می شود. علاوه بر پخش مداوم در ساعات برگزاری جشنواره شب ها در بسترهای موجود پخش مجدد می شوند.

تلویزیون اینترنتی جشنواره «حقیقت آنلاین» از روز اول جشنواره کار خود را آغاز کرده است و تا پایان روز پایانی ادامه خواهد داشت. همچنین یک ساعت قبل از اختتامیه آغاز به کار کرده و به پوشش اختتامیه هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» می پردازد.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۲۷ آذرماه شروع شده و تا دوم دی ماه ادامه دارد.

 

  • نویسنده : محمدی
  • منبع خبر : ایرنا