«دروازه شیطان» سریال جدید تلویزیون می‌شود
«دروازه شیطان» سریال جدید تلویزیون می‌شود

ساخت سریال ۱۲ قسمتی با حضور بازیگران شناخته شده و موضوع مشکلات کارگران و تولید ملی و به زودی روی آنتن تلویزیون خواهد آمد.

به گزارش سروش سینما، حسین عابدینی بازیگر زنجانی است که مخاطبان تلویزیون او را با سریال «از یاد رفته» به یاد می‌آورند. او زمانی که نوجوانی بیش نبود به طور اتفاقی پا به دنیای بازیگری آن هم از نوع حرفه‌ای گذاشت و با مجید مجیدی کارگردان کاربلد و نام آشنای سینما در فیلم «پدر» همکاری کرد.

حضور او در مجموعه «از یاد رفته» در نقش «شفیع اسکویی»، جوان شیک‌پوش و مؤدب آذری‌زبان که در رشته پزشکی تحصیل می‌کند مورد توجه مخاطبان قرار گرفت اما برای بازی خوب و روانش در فیلم «باران» مجید مجیدی توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر (1379) از آن خود کند.

بعد از آن هم در فیلم‌هایی نظیر «رسم عاشق‌کشی»، «مارمولک»، «چند می‌گیری گریه کنی»، «در شهر خبری نیست هست»، «باد در علفزار می‌پیچد» و «سه درجه تب» بازی کرد.

او به تازگی بازی‌اش در سریال جدید تلویزیون به پایان رسیده و قرار است با نقشی متفاوت به جعبه جادو برگردد.

عابدینی به خبرنگار تسنیم گفت: فروردین‌ماه امسال بود که بازی در سریال «دروازه شیطان» به کارگردانی سعید چاری را آغاز کردم و فیلمبرداری‌اش تا پایان شهریورماه ادامه داشت. نقش من در این سریال متفاوت از کارهای قبلی‌ام است به گونه‌ای که تاکنون تجربه‌اش نکرده‌ام.

او همچنین به جزئیاتی از سریال اشاره کرد و افزود: این سریال 12 قسمتی براساس داستان و پرونده‌ای واقعی ساخته شده است. این سریال در کارخانه‌ای می‌گذرد که حقوق کارگران را دیر می‌دهند و صاحب کارخانه از کارگران سوء استفاده می‌کند. او با کد ملی کارگران وام‌های کلانی می‌گیرد.

به گفته عابدینی قرار است این سریال به زودی از شبکه یک یا دو پخش شود.

مجید حاجی‌زاده، شراره رخام، فرشید نوابی، صدرالدین حجازی، علیرضا خمسه و… در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

«دروازه شیطان» به موضوع کارگران یک کارخانه می‌پردازد و نگاهی متفاوت به مشکلات کارگران و تولید ملی دارد.

  • نویسنده : یوسفی
  • منبع خبر : تسنیم