سریال «یلو استون» با حضور کوین کاستنر ادامه می‌یابد.
سریال «یلو استون» با حضور کوین کاستنر ادامه می‌یابد.

رییس شبکه پارامونت اطمینان دارد سریال «یلو استون» با حضور کوین کاستنر ادامه می‌یابد.

به گزارش سروش سینما ، کیت کاکس رییس بخش تولید شبکه پارامونت در برابر صدها طرفدار این شبکه گفت همه ما مطمئن هستیم با حضور کوین کاستنر این سریال ادامه پیدا می‌کند.

چندی پیش گفته شده بود این شبکه ممکن است نتواند با کاستنر که نقش اصلی این سریال را دارد از نظر زمان بندی به توافق برسد و ممکن است این سریال زودتر از آنچه برنامه‌ریزی شده بود به پایان راه خود برسد.

در عین حال گفته شده متیو مک‌کانهی بدون در نظر گرفتن آینده شخصیت کاستنر در سریال، در یک سریال اسپین آف از «یلو استون» در نقش جوانی شخصیت کوین کاستنر بازی می‌کند.

سریال «یلواستون» از پربیننده‌ترین سریال‌های این سالهاست. این سریال که از سال ۲۰۱۸ شروع شد با نقدهای مثبت روبه‌رو شده و بازی‌ها، نویسندگی و ریتم پرشتاب آن تحسین شده است.

در حالی که تاکنون ۵ فصل از این سریال روی آنتن رفته، کوین کاستنر برای نقش‌آفرینی در این سریال جایزه گلدن گلوب را دریافت کرد.

موفقیت سریال موجب شد تا سریال‌های جانبی در فضای داستانی آن ساخته شود که «۱۸۸۳» و «۱۹۲۳» از جمله آنها بودند.

در این سریال کاستنر در نقش یک مزرعه‌دار بزرگ از مونتانا که بزرگ خانواده است بازی می‌کند. وی مسئولیت این خانواده پرقدرت را برعهده دارد و در عین حال باید از مسیر گرفتاری‌ها و تهدیدهای مختلف خارجی و مشکلات داخلی خانوادگی عبور کند.

  • منبع خبر : مهر