«سوپر ماریو» به رکوردشکنی ادامه می‌دهد
«سوپر ماریو» به رکوردشکنی ادامه می‌دهد

فیلم «برادران سوپر ماریو» رکورد بالاترین فروش هفته دوم تاریخ انیمیشن‌ را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش سروش سینما، فیلم «برادران سوپر ماریو» رکورد بالاترین فروش هفته دوم تاریخ انیمیشن‌ را به نام خود ثبت کرد.

«فیلم برادران سوپر ماریو» با فروش 87 میلیون دلاری در دومین آخر هفته اکران خود، رقبای گیشه خود را با سرعت جا گذاشت. فروش بلیت‌ها نسبت به اولین فیلم آن تنها 41 درصد کاهش پیدا کرد و در نتیجه بهترین دوره دوم برای یک فیلم انیمیشن بود.

این اقتباس از بازی ویدیویی تاکنون در آمریکای شمالی 347.8 میلیون دلار و در سطح جهان 678 میلیون دلار فروش داشته است.

«ماریو» با وجود اینکه چندین فیلم جدید وارد رقابت اکران شدند، قوی ماند و نتایج متفاوتی به دنبال داشت. در یک پایان غافلگیرکننده، کمدی ترسناک یونیورسال به نام «رنفیلد» که نیکلاس کیج را در نقش دراکولا و نیکلاس هولت را به‌عنوان سرسپردگان سرکش خود می‌بیند، با ۷.۷ میلیون دلار ناامیدکننده از اکران در ۳۳۷۵ سالن سینما در جایگاه چهارم قرار گرفت.

با نزدیک شدن به آخر هفته، به نظر می‌رسید که فیلم جایگاه شماره 2 را خواهد گرفت. در عوض، «رنفیلد» پشت سر فیلم هیجان‌انگیز اهریمنی به نام «جن‌گیر پاپ» قرار گرفت، فیلمی که با 9.1 میلیون دلار نیز کمی کمتر از حد انتظار بود.

شروع برای «رنفیلد» ضعیف است زیرا ساخت این فیلم 65 میلیون دلار و ده‌ها میلیون دلار دیگر برای مارکت هزینه داشت. این فیلم باید امیدوار به خروج از فروش ضعیف گیشه باشد. سینمااسکور به شروع فروش این فیلم نمره بی منفی داده که خبر خوبی برای «رنفیلد» نخواهد بود.

در مقام مقایسه، «جن‌گیر پاپ» با فروش 18 میلیون دلاری راه آسان‌تری برای جبران هزینه‌های خود دارد. نقدها برای «جن‌گیر پاپ» نیز رضایت‌بخش نبود (در روتن تومیتوز 47 درصد است).

در این فیلم «راسل کرو» نقش اصلی فیلم «جن‌گیر پاپ» را ایفا می‌کند. این فیلم ملهم از رئیس جن‌گیرهای واتیکان است و داستان پسری نوجوان است که روحش تسخیر شده و این جن‌گیر در طی کار برای رهایی این نوجوان، یک راز چند صد ساله واتیکان را فاش می‌کند. همین موضوع فیلم به شدت انتقاد مقامات ارشد واتیکان را به همراه داشته است.

  • منبع خبر : فارس