گرامیداشت شهدای مظلوم غزه در سراسر کشور برگزار می‌شود
گرامیداشت شهدای مظلوم غزه در سراسر کشور برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه امشب در مساجد محوری سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 سروش سینما/ به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهادت مظلومانه مردم غزه به دست سفاکان رژیم غاصب صهیونیستی دل‌ها را به درد آورده و اوج سبعیت و درنده خویی این حکام جنایتکار را در معرض دید همه جهانیان قرار داده است.

قتل عام زنان و کودکان بی‌دفاع و هدف قرار دادن بیمارستان و مراکز درمانی و مناطق مسکونی، غزه را به آزمایشگاه بزرگ سلاح‌های اهدایی آمریکای مستکبر تبدیل کرده که یقیناً خون‌های این مظلومان به زودی گریبان صهیونیست‌ها و اربابان آمریکایی آن‌ها را خواهند گرفت.
مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه در سراسر کشور برگزار می‌شود
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن تقدیر و تشکر از مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به خاطر حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از ملت مظلوم و غیرتمند فلسطین و محکومیت جنایات رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل غاصب، اعلام می‌دارد؛ مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه به همراه دعا به درگاه خداوند متعال برای پیروزی نهایی ملت فلسطین بر رژیم دیو سیرت و کودک‌کشی صهیونیستی، امشب در مساجد محوری کشور برگزار خواهد شد.

ان‌شاءالله به برکت دعای مؤمنین، طومار ننگین صهیونیست‌های وحشی در هم پیچیده خواهد شد و به زودی مرگ اسرائیل فراخواهد رسید و آرمان آزادی قدس محقق خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی»

  • نویسنده : یوسفی
  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیما